مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-09سياسي

محیط زیست و منابع طبیعی دو دغدغه مهم مردم شفت است


نماینده عالی دولت در گیلان یکی از مهم ترین مشکلات شفت را مسئله محیط زیست و منابع طبیعی دانست و گفت: مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی شفت از مهم ترین دغدغه های مردم این منطقه است که به طور جد پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، ظهر امروز نهمین روز از همه مبارک فجر یک واحد آموزشی و استخر دانش آموزی و همچین یک کارخانه بسته بندی چای با حضور استاندار گیلان و جمعی دیگر از مسؤولان استان گیلان در شفت به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در گیلان در آیین بهره برداری از این واحدهای تولیدی با بیان اینکه شفت یکی از مناطق کم برخوردار در کشور است، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور این شهرستان یکی از شهرستان های کم برخوردار  و محروم در کشور است و بر همین اساس این شهر جزو شهرهای پایلوت در حوزه محرومیت زدایی قرار گرفته است.

اسدالله عباسی با تأکید بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار در کشور گفت: دولت نگاه جدی به مناطق محروم در کشور داشته و گام مهمی در راستای محرومیت زدایی برداشته است و این مهم در گیلان پیاده سازی می شود.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی در استان گیلان برای مقابله با بارش برف در گیلان بیان کرد: عملیات برف روبی در تمامی محورها تا عادی شدن شرایط ادامه دارد تا خللی در زندگی مردم ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست و منابع طبیعی دو دغدغه مهم مردم شفت است

محیط زیست و منابع طبیعی دو دغدغه مهم مردم شفت است