مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-09سياسي

جشنواره سرود فجر البرز شادابی و نشاط را در استان به ارمغان آورد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: جشنواره سرود در استان البرز موجب تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص سرود که فرمودند: سرود مثل هوای بهاری نفوذ می کند ، اظهار کرد: حضور نسل نوجوان دختر و پسر در چنین جشنواره هایی که قطعاً با حمایت خانواده های این نسل همراه بود، شاهد حضور حداکثری گروه های سرود در این جشنواره بودیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: سرود دربرگیرنده ارزش ها و پیشینه ای است که در دهه اول انقلاب تبدیل به جریان مهمی در عرصه های مختلف شد اما در اوایل دهه نود جهش بسیار زیادی در حوزه سرود به وجود امد که حتی مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از دشمن انتظاری جز فتنه گری و توطئه افکنی نداریم، گفت: آنچه مهم است، اینکه دچار غفلت نشویم و با درک درست، عمیق و دشمن شناسی، همچون دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع پیش روی انقلاب با زبان هنر و توسط هنرمندان فتنه ها را ناکام گذاریم.

جابری انصاری خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز آمادگی این را دارد در کنار معاونت فرهنگی سپاه استان، سازمان بسیج هنرمندان استان در حمایت از هنر و هنرمندان استان البرز با برگزاری جشنواره ها و تقویت هنر و مقوله هنر در البرز گام های مؤثری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سرود فجر البرز شادابی و نشاط را در استان به ارمغان آورد

جشنواره سرود فجر البرز شادابی و نشاط را در استان به ارمغان آورد