مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-09سياسي

ایران امروز یک کشور مستقل به معنای واقعی است


معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی، "استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی" است، ادامه داد: امروز بعد از 44 سال از عمرجمهوری اسلامی، ایران یک کشور مستقل به معنای واقعی است.

ابراهیمی 20 بهمن ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی، مولود انقلاب اسلامی بوده و باهدف کمک به محرومان و نیازمندان جامعه توسط امام خمینی(ره) تاسیس شده است، خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های اصلی این نهاد این است که از دل مردم بر آمده و متکی به مردم است و امروز به عنوان یک الگو در جهت خدمت به افراد نیازمند و مستمندان شناخته می شود.

ابراهیمی یاد آور شد: بارزترین شاخصه کمیته امداد امام خمینی این است که براساس مبانی اسلامی و حفظ کرامت انسانی خدمت می کند.

وی با اشاره به اینکه شاخصه اصلی نظام ، ولایت فقیه است افزود: خدمت در این نظام یک افتخار و نعمت است و کمیته امداد نیز یکی از نهاد های است که انجام وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران امروز یک کشور مستقل به معنای واقعی است

ایران امروز یک کشور مستقل به معنای واقعی است