مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-09اجتماعي

بارش برف در محورهای کوهستانی و شمالی استان سمنان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از بارش برف در محورهای کوهستانی و شمالی این استان خبر داد و گفت: علی رغم بارش برف در مناطقی از استان در حال حاضر تمامی راه های استان باز بوده و تردد در آنها به صورت عادی در جریان است.

- احسان منصورکیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس تصاویر سامانه های نظارت تصویری و گزارش همکاران راهداردر سراسر محورهای استان، تردد در راه های این استان به صورت عادی و روان در جریان است.

وی بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی تاکید کرد و افزود: با توجه به ورود سامانه های بارشی به کشور و برودت هوا همراه داشتن تجهیزات زمستانی حین سفر الزامی است.

منصورکیایی از رانندگان و کاربران جاده خواست که برای عبور از محورهای این استان تجهیزات ایمنی و زمسانی و از جمله زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: به جز محور شاهرود- رامیان و اولنگ که به علت عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است همه محورهای ارتباطی در استان باز بوده و تردد در آنها به صورت عادی جریان دارد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیت تردد دیگری جز منع موقت تردد موتورسیکلت ها در راه های استان نیست خاطرنشان کرد: از روز گذشته 19 لغایت 23 بهمن ماه تردد موتورسیکلت ها به استثنای موتورسیکلت های امدادی و پلیس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در محورهای کوهستانی و شمالی استان سمنان

بارش برف در محورهای کوهستانی و شمالی استان سمنان