مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-09سياسي

حضور طلاب در فضای مجازی پر رنگ تر شود


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از طلاب خواست، در فضای مجازی حضور پررنگ و همراه با بصیرت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آیین افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه که امروز با حضور مسؤولان محلی برگزار شد، از طلاب حوزه های علمیه  خواست، در فضای مجازی حضور پررنگ و همراه با بصیرت داشته باشند.

وی اظهار کرد: مواهب و برکات انقلاب برای استان کرمانشاه بی بدیل است، لذا این موارد با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، باید همه اهل قلم، اهل تریبون و اهل منبر این موارد بی نظیر را تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: باید همه ما دو نکته را متوجه باشیم، یکی قبل از انقلاب اسلامی و مورد بعد تغییرات اساسی بعد از انقلاب، باید بدانیم قبل از انقلاب اسلامی همه امور کشور دست آمریکایی ها بود و مسؤولین ما اراده ای در مقابل اجانب نداشتند، لذا این روزها و به خصوص در ایام مبارک دهه فجر این موارد و موفقیت های کشور قابل توجه است، بنابراین نسل جدید باید بدانند چه اتفاق شگرفی در عرصه های علمی ، فرهنگی ، سیاسی و نظامی حادث شده است.

وی افزود: باید قدردان امامین انقلاب باشیم که با درایت خود هویت جدیدی به همه ما بخشیدند و با انقلاب اسلامی موجبات عزت و قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور طلاب در فضای مجازی پر رنگ تر شود

حضور طلاب در فضای مجازی پر رنگ تر شود