مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-09سياسي

اعلام تمهیدات و محدویت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در سنندج


رییس پلیس راهور استان کردستان تمهیدات و محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در سنندج را اعلام کرد.

- برزو مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به مناسبت راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمهیدات و محدودیت های ترافیکی پلیس راهور از ساعت 7 صبح روز شنبه مورخ 22 بهمن در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم اجرا می شود.

رییس پلیس راهور کردستان خاطرنشان کرد: تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مرکز استان برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم حماسی تمهیدات ویژه ترافیکی به شرح زیر اجرا می کند.

مرادی افزود: در اجرای این طرح پارک وسایل نقلیه از ساعت 23 مورخه 21 تا پایان مراسم در طول مسیرهای رینگ میادین آزادی و انقلاب و مسافت 50 متری در اضلاع مجاور و طول خیابان امام خمینی(ره) تا سه راه حبیبی در دو سمت خیابان ممنوع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روز 22 بهمن از تردد وسایل نقلیه در  سه راه کلینیک قدس در خیابان فلسطین تا میدان آزادی، خیابان آبیدر تا میدان آزادی، خیابان حسن آباد تا میدان آزادی، تقاطع انقلاب طول خیابان انقلاب تا میدان انقلاب اسلامی، تقاطع آیت الله طالقانی طول خیابان طالقانی تا میدان انقلاب اسلامی، تقاطع شهدا به سمت سه راه حبیبی و سه راه پل مردوخ به سمت سه راه حبیبی جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تمهیدات و محدویت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در سنندج

اعلام تمهیدات و محدویت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در سنندج