مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-09سياسي

72 روستای استان کرمانشاه به شبکه آبرسانی متصل شدند


مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه گفت: 72 روستای استان کرمانشاه با 14 هزار نفر جمعیت به شبکه آبرسانی متصل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی مراسمی که ظهر پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد آب شرب سالم و پایدار به طور همزمان در خطوط انتقال 72 روستای محروم استان کرمانشاه جریان یافت.

این مراسم که با حضور مسئولین استانی و جمعی از روستاییان در روستای علی گرزان سفلی شهرستان صحنه برگزار شد، 14 هزار نفر جمعیت 72 روستای محروم هشت شهرستان استان کرمانشاه پس از سال ها از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

رضا داودی در این مراسم اظهار کرد: 20 پروژه و بهره مندی سه هزار و 470 خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در هشت شهرستان کرمانشاه، اسلام آبادغرب، صحنه، پاوه، سنقر، دالاهو، کنگاور و گیلانغرب اجرا شده اند، افزود: 28 روستای شهرستان کرمانشاه، 14 روستای شهرستان اسلام آبادغرب، 14 روستای شهرستان صحنه، 2 روستای پاوه، 2 روستای شهرستان سنقروکلیایی، 2 روستای دالاهو، 7 روستای کنگاور و 4 روستای گیلانغرب با اجرای این پروژه ها به شبکه آب پایدار می پیوندند.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه جمعیت تحت پوشش این پروژه ها را حدود 14 هزار نفر اعلام کرد و گفت: پروژه های آبرسانی روستاهای مذکور در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 روستای استان کرمانشاه به شبکه آبرسانی متصل شدند

72 روستای استان کرمانشاه به شبکه آبرسانی متصل شدند