مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-09اقتصادي

پردیس دو و میدانی آزادی یزد پس از 15 سال بلاتکلیفی افتتاح شد


پردیس دو و میدانی آزادی یزد پس از گذشت بالغ بر 15 سال از کلنگ زنی آن و بلاتکلیفی طی سالیان متمادی، امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره براری رسید.

- ایسنا/یزد پردیس دو و میدانی آزادی یزد پس از گذشت بالغ بر 15 سال از کلنگ زنی آن و بلاتکلیفی طی سالیان متمادی، امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره براری رسید.

استان یزد سال ها قبل و دولت دهم شاهد کلنگ زنی یک مجموعه بزرگ ورزشی در جوار شهر یزد بود که امکانات مختلفی را در طرح اولیه خود داشت و می توانست انتظارات بسیار زیادی را برای جامعه ورزش یزد رقم بز ولی از همان ابتدا در حد انتظار باقی ماند و طی دولتهای مختلف به کندی برخی قسمتهای آن ایجد شد.

علاوه بر نبود اهتمام چندان دولتها برای پیگیری ساخت این مجموعه ورزشی، مدیران ورزشی استان نیز در هر دوره بهانه های مختلفی در ارتباط با این مجموعه مطرح می کردند که این بهانه ها منجر به این شد که هم اکنون تنها چند سالن و یک باب استخر ورزشی را در این مجموعه، بیشتر شاهد نباشیم.

یکی از طرحهای نیمه تمام این مجموعه پردیس سرپوشیده دو میدانی این مجموعه بود که پس از 15 سال که به صورت نیمه تمام رها شده بود، در قالب مصوبات سفر رییس دولت سیزدهم به یزد صاحب اعتبار شد و بالاخره پس از این سالها امروز به دست سجادی وزیر ورزش مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس دو و میدانی آزادی یزد پس از 15 سال بلاتکلیفی افتتاح شد

پردیس دو و میدانی آزادی یزد پس از 15 سال بلاتکلیفی افتتاح شد