مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-09ورزشي

الگوهای برتر ورزشکاران ناشنوای کرمانشاهی تجلیل شدند


الگوهای برتر ورزشکاران ناشنوای کرمانشاهی با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تقدیر از الگوهای برتر ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه پیش از ظهر پنجشنبه با حضور سرهنگ بهشتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان، خزایی رییس سازمان بسیج سازندگی و دیگر مسئولین و ورزشکاران برگزار شد.

حامد دارابی در این مراسم با اشاره به وجود هفت هزار و 500 ناشنوا در کرمانشاه، اظهار کرد: هیأت ورزش ناشنوایان استان تاکنون توانسته حدود 500 نفر از این افراد را تحت پوشش خود در بیاورد تا به واسطه حضور در ورزش قدری از آلام آنها کاسته شود.

وی از فعالیت 18 رشته ورزشی برای ناشنوایان علاقمند به ورزش در استان خبر داد و افزود: تنیس روی میز، کشتی، کاراته، جودو و …از جمله این رشته ها هستند که در تعدادی از این رشته ها، ورزشکاران مطرح ملی پوش و مدال آوری داریم.

رییس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه اضافه کرد: در اوایل سال جاری که مسابقات المپیک ناشنوایان 2022 به میزبانی کشور برزیل برگزار شد از 70 نفر ورزشکاران اعزامی به این مسابقات که شش نفر کرمانشاهی بودند و حتی پرچمدار کاروان ایران هم مهرداد صیدی از ورزشکاران ما بود که نشان می دهد توان بالایی در این ورزش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهای برتر ورزشکاران ناشنوای کرمانشاهی تجلیل شدند

الگوهای برتر ورزشکاران ناشنوای کرمانشاهی تجلیل شدند