مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-09اقتصادي

اعزام هیئت تجاری اتاق تعاون البرز به نمایشگاه بین المللی مسکو


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  البرز از اعزام هیأت تجاری با محوریت اتاق تعاون استان در سه گروه تخصصی به سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو در مسکو خبر داد.

- عبدالله دارایی در گفت وگو با خبرنگار مهر از اعزام و بازدید هیأت تجاری با محوریت اتاق تعاون البرز و ایران در سه گروه تخصصی صنایع غذایی، آبزیان و محصولات پروتیینی از سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو در مسکو خبر داد.

وی با اعلام برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کمیسیون های کشاورزی و توسعه صادرات اتاق تعاون البرز جهت اعزام به این نمایشگاه گفت: سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو در مسکو بیش از 35 کشور در 60 حوزه مختلف کشاورزی برگزار می شود که با جدیت و پیگیری همکارانم در اتاق تعاون البرز، تعدادی از فعالان این بخش در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: فعالان عزیز اقتصادی در بخش های کشاورزی با حضور در غرفه های این نمایشگاه به نمایندگی از جمهوری اسلامی، ضمن آشنایی با آخرین فناوری های بخش کشاورزی، با فعالان این بخش در سایر نقاط جهان نیز آشنا و تعامل های لازم برای ایجاد بسترهای صادراتی و تبادل تجاری را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیئت تجاری اتاق تعاون البرز به نمایشگاه بین المللی مسکو

اعزام هیئت تجاری اتاق تعاون البرز به نمایشگاه بین المللی مسکو