مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-09سياسي

اندیشه ورزی برای تحکیم هویت دینی در جامعه ضروری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: هویت دینی با اندیشه ورزی، تفکر و برنامه ریزی به جایگاه متعالی نائل می شود.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در دوره تعالی و توانمندسازی مبلغین و فعالان فضای مجازی که با محوریت بررسی موانع تحقق جهاد تبیین در عرصه تبلیغی فضای مجازی برگزار شد، در سخنانی بر ضرورت تحلیل نقشه دشمن در جنگ نرم تاکید و اظهار کرد: فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی باید بر شناخت آینده فتنه توجه کرده و آینده پژوهی را مدنظر قرار دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به ضرورت تقویت مهارت های رسانه ای در بین مبلغین در راستای محتوا بخشی به فضای مجازی، گفت: روحانیون و مبلغین استان اردبیل با موفقیت بالایی در مناطق مرزی و برون مرزی به اجرای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی می پردازند که در حوزه رسانه از پیشروترین جامعه تبلیغی کشور محسوب می شوند.

وی برگزاری دوره های مهارت رسانه ای را مهم عنوان کرد و گفت: در عصری که فتنه ها به تعبیر حضرت علی (ع) مانند پاره های شب بر امت اسلامی هجوم می آورد، باید مقاومت کرد و در این راه از ابزار نوین تبلیغی در راستای بصیرت افزایی مردم بهره برد.

حجت الاسلام جعفرزاده بر ضرورت ارتقای آگاهی و بصیرت برای مبارزه در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن تاکید کرد و افزود: دشمن در جنگ شناختی اندیشه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه ورزی برای تحکیم هویت دینی در جامعه ضروری است

اندیشه ورزی برای تحکیم هویت دینی در جامعه ضروری است