مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-09سياسي

آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک اردبیل


مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ در طی یک سال تجهیز شده است و امروز با بهره برداری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود صفری پیش از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری اردبیل به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ در طی یک سال تجهیز شده است و امروز با بهره برداری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد زیرساخت های مطلوب شهری است، افزود: با آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ میزان کنترل های مدنظر ترافیکی و حتی نظارتی به نحو قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

شهردار اردبیل با اشاره به افتتاح پارکینگ یاس محمدیه با ظرفیت 185 دستگاه خودرو واقع در مابین میدان قیام و میدان امام حسین (ع) گفت: قطعاً با افتتاح این پارکینگ در مرکز شهر در یکی از نقاط پرتردد شاهد کاهش ترافیک خواهیم شد.

صفری با بیان اینکه توسعه پارکینگ های شهری از مهمترین برنامه ها است، گفت: در راستای توسعه و ایجاد پارکینگ در سطح شهر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی مبنای کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک اردبیل

آغاز فعالیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک اردبیل