مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:212023-02-09اجتماعي

بازگشایی 900 معبر اصلی ارومیه در حال انجام است


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اولویت بازگشایی و برف روبی با معابر اصلی و پرتردد است ولی تمام 900 معبر اصلی و سپس 23 هزار معبر فرعی برف روبی و نمک پاشی می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اولویت بازگشایی و برف روبی با معابر اصلی و پرتردد است ولی تمام 900 معبر اصلی و سپس 23 هزار معبر فرعی برف روبی و نمک پاشی می شود.

هادی بصاری در گفت و گو با ایسنا افزود: با آغاز بارش برف و شدت گرفتن این بارش ها 900 پاکبان و 100 دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل هستند.

وی تصریح کرد: ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری به همراه سایر حوزه های خدمات شهری با آغاز بارش ها در معابر سطح شهر مشغول برف روبی و نمک پاشی معابر جهت پیشگیری از لغزندگی و سهولت تردد شهروندان هستند.

بصاری تاکید کرد: تلاش تمام پرسنل و ماشین آلات بدون وقفه است و از شهروندان نیز خواهشمندیم با صبوری ما را در خدمت رسانی یاری کنند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: شهروندان می توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش ها از طریق سامانه 137 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ های ویژه سازمان جهت برطرف سازی مشکلات اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 900 معبر اصلی ارومیه در حال انجام است

بازگشایی 900 معبر اصلی ارومیه در حال انجام است