مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-09سياسي

تولید واکسن ORT مصداق توجه به ظرفیت های داخلی است


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه تولید واکسن ORT برای اولین بار در به مرکزیت شیراز مایه مباهات جمهوری اسلامی است، ابن مهم را مصداق توجه به ظرفیت های داخلی عنوان کرد.

- محمدجواد عسکری پنج شنبه 20 بهمن رونمایی از واکسن اورنیتوباکتریوم رینوتراکیال موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور در شیراز بیان کرد: اگر به ظرفیت ها و قابلیت های داخلی توجه کردیم حتما نمونه اش این چنین خواهد شد که عزیزان ما در موسسه سرمسازی رازی جنوب کشور به مرکزیت شیراز توانستند واکسن ORT تولید کنند و حتما از این امر حمایت می کنیم.

او افزود: به زودی در مجلس شورای اسلامی با حضور محققینی که این حرکت عظیم و بزرگ و بی نظیر را انجام دادند جلسه خواهیم گرفت و در راستای حل مشکلات مالی پشتیبانی خواهیم کرد که به نتایج مطلوبی برسد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در بحث رسیدن به اهداف حوزه دانش بنیان کردن بخش کشاورزی دستگاهی یا مجموعه ای فضا را به سمت بروکراسی اداری ببرد، مصداق ترک فعل است، اظهار کرد: حتما در نگاه تقنینی و در راستای نظارتی باید پاسخگو باشد و ما حتما مطالبه می کنیم و اگر لازم شد کسانی که کم کاری و سهل انگاری کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن ORT مصداق توجه به ظرفیت های داخلی است

تولید واکسن ORT مصداق توجه به ظرفیت های داخلی است