مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-09فرهنگي

رونق جشنواره فیلم فجر شیراز در شب سوم


حضور یک ستاره سینما در یک فیلم و پرداختن به موضوعی مهم و جذاب در فیلمی دیگر، باعث شد تا در سومین روز از آغاز جشنواره فیلم فجر شیراز و دومین شب اکران فیلم های این جشنواره در تالار حافظ، - استقبال نسبتا خوب مخاطبان را سبب ساز شد.

استقبال مخاطبان از دو فیلم کت چرمی و سرهنگ ثریا که در تالار حافظ شیراز روی پرده رفت به اندازه ای بود که در طبقه همکف تالار حافظ تقریبا جای خالی وجود نداشته باشد.

کت چرمی با بازی جواد عزتی، مخاطبان جدی تر سینما را کاملا به یاد فیلم سال گذشته او یعنی مرد بازنده انداخت که حتی اکت های عزتی نیز چیزی شبیه به همان احمدی خسروی فیلم مهدویان را ارائه می دهد و در موضوع و پرداخت فیلم نیز، مشابهت هایی دیده می شد.

هرچند در پایان، تشویق حضار نشانه رضایت نسبی از فیلم بود و این امید را برای داشتن گیشه خوب ایجاد کرد.

جلسه نقد و بررسی فیلم های این دوره جشنواره، که در کافه کتاب تالار حافظ با حضور 2 منتقد برگزار شد، ابتدا امید به شنیدن حرف های متفاوت ایجاد کرد اما در عمل، تفاوت چندانی بین مطالب مطرح شده توسط اصغر گروسی در شب اول نقد با صحبت های مرتضی رضایی، در شب دوم وجود نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه نقد و بررسی، ابتدا فیلم دوم شب اول یعنی چرا گریه نمی کنی به طور کامل توسط دو منتقد و حتی برخی از حضار، با هجمه ای سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق جشنواره فیلم فجر شیراز در شب سوم

رونق جشنواره فیلم فجر شیراز در شب سوم