مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-09اقتصادي

مذاکره با وزارت امور خارجه برای تذکر دادن به برخی کشورهای مقصد تجاری ایران


وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از شیطنت برخی کشورها که مقصد تجاری ایران هستند گفت: متاسفانه در برخی از مقاصد تجاری ایران شیطنت ها و تعمدهایی از سمت کشورهای طرف تجارت ما انجام می شود که در این باره مذاکراتی با وزارت امور خارجه انجام شده که تذکرات .

- وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از شیطنت برخی کشورها که مقصد تجاری ایران هستند گفت: متاسفانه در برخی از مقاصد تجاری ایران شیطنت ها و تعمدهایی از سمت کشورهای طرف تجارت ما انجام می شود که در این باره مذاکراتی با وزارت امور خارجه انجام شده که تذکرات جدی لازم را به کشور مقصد را بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران با اشاره به توان بخش خصوصی برای تامین ایکس ری ها در گمرکات کشور اظهار کرد: خوشبختانه در کشور در زمینه ساخت ایکس ری ها با کیفیت بالا و با شفافیت خوب تصاویر، ظرفیت های قابل توجهی هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی و وزارت دفاع وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت داخل کشور استفاده می شود تا بتوان تا حداکثر ممکن تامین مالی و شتاب بخشی به شرکت های دانش بنیان را انجام داد، اظهار کرد: ما نه تنها استقرار کامل ایکس ری های تولید داخل در کشور دنبال می کنیم بلکه به دنبال این هستیم که بتوانیم ظرفیت ایجاد کنیم تا منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با وزارت امور خارجه برای تذکر دادن به برخی کشورهای مقصد تجاری ایران

مذاکره با وزارت امور خارجه برای تذکر دادن به برخی کشورهای مقصد تجاری ایران