مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-09بين الملل

موشک بالستیک بین قاره ای جدید کره شمالی رونمایی شد+تصاویر


کره شمالی در جریان هفتادمین سالگرد تأسیس ارتش این کشور، موشک بالستیک بین قاره ای جدید با سوخت جامد خود را رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های دولتی کره شمالی امروز (پنجشنبه) با انتشار تصاویری از رونمایی موشک بالستیک بین قاره ای جدید پیونگ یانگ با سوخت جامد خبر دادند و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی وعده ساخت سلاح های پیشرفته بیشتر را داد.

  طبق این گزارش، رونمایی از موشک جدید قدرتمند کره شمالی در جریان یک رژه نظامی بزرگ به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس ارتش کره شمالی در اواخر شب گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی انجام گرفت.

گزارش ها حاکی از آن است کهبخش عمده ای از زرادخانه موشک های بالستیک دوربرد کره شمالی از سلاح هایی تشکیل شده است که از سوخت مایع استفاده می کنند که نیاز به سوخت گیری در سایت های پرتاب موشک دارند که این یک فرایند زمان بر است و آ ها را در معرض حملات پیش دستانه قرار می دهد اما موشک های بالستیک بین قاره ای با سوخت جامد نیازی به سوخت گیری ندارند و همین امر استقرار آن ها را سرعت می بخشد و سرنگونی این موشک ها را دشوارتر می کند.

    تحیلیگران می گویند که تصاویری را که خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) منتشر کرده است، دست کم پنج کشنده برپاگر پرتابگر (TEL) حامل محفظه های موشکی بزرگ برای موشک های با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک بالستیک بین قاره ای جدید کره شمالی رونمایی شد+تصاویر

موشک بالستیک بین قاره ای جدید کره شمالی رونمایی شد+تصاویر