مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-09سياسي

افتتاح اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه در ورامین


همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه در ورامین با حضور استاندار تهران، امام جمعه ورامین، رییس اداره میراث فرهنگی و سایر مسؤولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/تهران همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه در ورامین با حضور استاندار تهران، امام جمعه ورامین، رییس اداره میراث فرهنگی و سایر مسؤولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدرضا تاجیک رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین صبح پنجشنبه 20 بهمن ماه در حاشیه افتتاحیه اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با سفر استاندار تهران به شهرستان ورامین، اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج در روستای هدف گردشگری خاوه افتتاح شد.

وی ادامه داد: این اقامتگاه با سرمایه گذاری یکی از از فعالان فرهنگی و گردشگری بخش خصوصی کشور، با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و در مدت پنج سال احداث شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی ورامین خاطرنشان کرد: اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج در زمینی به مساحت 1100 مترمربع و با زیربنای 850 متر مربع در 2 طبقه احداث شده و دارای 14 سوییت سنتی و ویژه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه در ورامین

افتتاح اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه در ورامین