مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-09ورزشي

برگزاری نشستهای ماهانه با روسای فدراسیونها/رفع نیازهای ورزش کشور با دانش بنیانها


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تلاش جهت برگزاری نشستهای ماهانه با روسای فدراسیون ها، از برنامه ریزی برای برگزاری هر دور از این نشستها در یک استان خبر داد.

- ایسنا/یزد وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تلاش جهت برگزاری نشستهای ماهانه با روسای فدراسیون ها، از برنامه ریزی برای برگزاری هر دور از این نشستها در یک استان خبر داد.

سیدحمید سجادی صبح امروز پنجشنبه در آیین بهره برداری از ساختمان شهید احمدی روشن در پارک علم و فناوری یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت:امروز ارزش افزوده کشورمان، نیروی انسانی نوجوان و جوانی است که انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اما با تمام وجود پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به تلاش جهت برگزاری نشستهای ماهانه یا 45 روز یکبار با روسای فدراسیون ها، از برنامه ریزی برای برگزاری هر دور از این نشستها در یک استان خبر داد و گفت: امروز یزد میزبان تمام روسای فدراسیون های ورزشی کشور است.

وزیر ورزش در بخش دیگری از سخنانش گفت: بحث دانش بنیان ها یکی از موضوعات بسیار مهمی است که به صورت ویژه در تاکیدات مقام معظم رهبری دیده شده است و در استان یزد اقدامات بسیار زیادی در حوزه های دانش بنیان و خودکفایی کشور در تولید محصولات و تکنولوژی های مختلف انجام داده و می توان نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشستهای ماهانه با روسای فدراسیونها/رفع نیازهای ورزش کشور با دانش بنیانها

برگزاری نشستهای ماهانه با روسای فدراسیونها/رفع نیازهای ورزش کشور با دانش بنیانها