مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-09سياسي

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایرانیان در گناوه برگزار شد


همزمان با دهه مبارک فجر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایرانیان در ساحل زیبای گناوه با حضور پرشور مردم این بندر و مسافران و گردشگران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایرانیان در ساحل زیبای خلیج فارس در گناوه با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم، گردشگران و مسافران حاضر در این بندر برگزار شد.

در این برنامه که از پل سردار شهید سلیمانی در گناوه آغاز و تا یادمان شهدای گمنام ادامه داشت حضور ساحل نشینان این بندر و مسافران و گردشگران بسیار پرشور و چشمگیر بود.

فرماندار گناوه در این همایش بزرگ گفت: در دهه مبارک فجر حدود 80 پروژه مختلف با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد تومان تدارک دیده شده است که افتتاح یا اجرا خواهند شد.

محمد تقی صفری افزود: این شهرستان دارای ظرفیت های زیادی در حوزه های گردشگری، تجاری و آبزی پروری و طیور قابلیت است که تلاش می شود تا از این ظرفیت ها برای توسعه شهرستان بهره برداری شود.

این برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با هدف افزایش نشاط و شادابی در جامعه و بین خانواده ها برگزار و در قالب صبح و نشاط از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی بوشهر به صورت مستقیم پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایرانیان در گناوه برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایرانیان در گناوه برگزار شد