مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-09ورزشي

تجلیل و معرفی بانوان تاثیرگذار در همدان


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان کنگره بانوان تاثیرگذار استان را بستری برای تجلیل از زنان فعال و موثر و معرفی خدمات آنها به جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ فاطمه ستاری نوید صبح امروز در نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار استان همدان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کنگره تقدیر، بهره برداری، حمایت و کمک به رشد و ارتقای خلاقیت و ایده های بانوان بود اظهار کرد: بانوان به عنوان محور خانواده و جامعه هستند و مجموعه امور بانوان استانداری نیز به ارتقا و پیشرفته آنها کمک می کند.

وی بیان کرد: این مجموعه با حمایت ها و پشتیبانی های خود مشکلات زنان شاغل را پیگیری کرده و از طرح های کارآفرینی و کارگاه های مهارتی که به صورت فراگیر در دانشگاه های سراسر استان اجرا می شود، حمایت و پشتیبانی لازم را می کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به اینکه از سازمان ها و بخش های مختلف نام بانوان تاثیرگذار استان عنوان شد تا برترین ها انتخاب و ضمن تقدیر به جامعه معرفی شوند خاطرنشان کرد: نام بانوان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سازندگی استان از طریق دانشگاه ها، اداره ارشاد، اداره کار و بانوان کارآفرینی، پارک علم و فناوری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل و معرفی بانوان تاثیرگذار در همدان

تجلیل و معرفی بانوان تاثیرگذار در همدان