مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-09سياسي

اعزام 16 تیم پزشکی به مناطق محروم استان ایلام


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت: 6 تیم چند تخصصی پزشکی و 10 تیم امدادی پزشکی عمومی به مناطق محروم و دوردست ایلام به مناسبت ایام الله دهه فجر اعزام شدند.

- علی مریدی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم ایلام  خبر داد و گفت: باتوجه به بعد مسافت و موانع و مشکلات مردم در مناطق محروم و دوردست استان در دسترسی به خدمات تخصصی پزشکی، این سازمان  خدمت رسانی  به این مناطق را در دستور کار خود قرار داده است.

  وی افزود: این خدمت رسانی با اعزام تیم چند تخصصی پزشکی شامل تخصص های داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و دارویی است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام تصریح کرد:  بر اساس غربالگری انجام شده توسط شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها و اعلام نیاز بر اساس میزان شیوع بیماری ها، تیم های چند تخصصی پزشکی به مناطق اعزام می شوند و خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی موردنیاز را ارائه می دهند.

      مریدی در ادامه بیان کرد: 6 تیم چند تخصصی پزشکی و 10 تیم امدادی پزشکی عمومی به مناطق محروم و دوردست ایلام به مناسبت ایام الله دهه فجر اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 16 تیم پزشکی به مناطق محروم استان ایلام

اعزام 16 تیم پزشکی به مناطق محروم استان ایلام