مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-09سياسي

برگزاری بزرگداشت پیروزی انقلاب و تجلیل از جهادگران فعال در جهاددانشگاهی سمنان


همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نشست تخصصی و بصیرتی نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جهاددانشگاهی سمنان برگزار شد.

- ایسنا/سمنان همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نشست تخصصی و بصیرتی نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جهاددانشگاهی سمنان برگزار شد.

در این نشست بصیرتی که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد، رییس جهاددانشگاهی استان، اساتید، کارکنان و دانشجویان نیز حضور داشتند.

یکی از اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان و مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه سمنان پیرامون نقش مهم و کلیدی ولایت فقیه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مطالبی را ارائه کرد.

همچنین در این مراسم از 6 جهادگر فعال جهاددانشگاهی استان سمنان تجلیل شد بر اساس ارزیابی ماهانه و فصلی و بررسی شاخص های متعدد ارزیابی فعالیت کارکنان، 6 جهادگر فعال جهاددانشگاهی استان سمنان معرفی و در مراسمی با حضور رییس، معاونین، مدیران و اعضای جهاددانشگاهی سمنان، از آنان تقدیر شد.

در بخشی از لوح تقدیر رییس جهاددانشگاهی استان سمنان به جهادگران فعال این نهاد آمده است: بدین وسیله از جنابعالی که با فعالیت جهادی، و پایبندی به اصول اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت پیروزی انقلاب و تجلیل از جهادگران فعال در جهاددانشگاهی سمنان

برگزاری بزرگداشت پیروزی انقلاب و تجلیل از جهادگران فعال در جهاددانشگاهی سمنان