مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:412023-02-09ورزشي

لزوم حضور فعال شرکت های دانش بنیان در زمینه ورزش / یزد میزبان 55 رییس فدارسیون کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  صبح امروز در جریان سفر خود به یزد در مراسم افتتاح ساختمان فناوری شهید احمدی روشن با اشاره به این که استقلال و خودکفایی دو شعار ما در ورزش بانوان است اظهار کرد:  این خودکفایی و استقلال در بقیه قسمت های ورزش کشور نیز مدنظر گرفته شده  و امیدواریم به مرحله ای برسیم که بتوانیم از دستاوردهای علمی جوانان استفاده کنیم.

وی افزود: ماهانه با حضور روسای فدارسیون ها در استانهای کشور، ظرفیت های هر استان برای استفاده ورزش کشور بررسی می شود و امروز در استان یزد میزبان 55 رییس فدارسیون و نواب فدارسیون های کشور هستیم.

سید حمید سجادی با بیان این که جوانان، این انقلاب را ندیدند و با آن همراه شدند و این جوانان و نوجوانان ارزش افزوده امروز جامعه ما هستند تصریج کرد: حضور در فضای علمی امروز بسیار لذت بخش بود و به این توانمندی اظهار غرور و افتخار می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: محصولات و ابتکارات بسیار خوبی در پارک علم و فن آوری یزد خلق و ارائه شده است و قابلیت اجرا شدن در کشور را دارد و این اتفاقات خوب را باید در دستگاههای اجرایی دنبال کرد.

سجادی با اشاره به اینکه امیدواریم شرکت های دانش بنیان در زمینه ورزش حضور فعال تری داشته باشند افزود: ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حضور فعال شرکت های دانش بنیان در زمینه ورزش / یزد میزبان 55 رییس فدارسیون کشور

لزوم حضور فعال شرکت های دانش بنیان در زمینه ورزش / یزد میزبان 55 رییس فدارسیون کشور