مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-09اجتماعي

وضعیت آب شرب شهرستان کلات ناپایدار است


مدیر عامل آبفا خراسان رضوی وضعیت آب شرب شهرستان کلات را ناپایدار اعلام کرد.

- سید ابراهیم علوی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اثر سیلاب های سال گذشته و ادامه پدیده خشکسالی مشکلات عدیده ای متوجه شهرستان کلات شده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه با هر بارش باران و وقوع سیل خسارات زیادی به تأسیسات آب رسانی و خطوط انتقال آب شهر کلات و روستاهای شهرستان که از بستر رودخانه عبور داده شده است، وارد می شود.

مدیر عامل آبفا خراسان رضوی در همین خصوص وضعیت آب شرب شهرستان کلات را ناپایدار اعلام کرد و گفت: بر اثر سیلاب های سال گذشته و ادامه پدیده خشکسالی مشکلات عدیده ای متوجه شهرستان شده است.

وی در همین رابطه و با هدف جلوگیری از صدمات احتمالی ناشی از بروز سیلاب به خطوط انتقال آب، خواستار صدور مجوز اجرای خط انتقال چاه آهکی کلات از داخل تونل ورودی این شهر شد.

علوی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی حفاری سه حلقه چاه آهکی (آب شیرین) در شهرستان کلات آغاز شده است، افزود: برای حفر این سه حلقه چاه که آب شرب5700 خانوار شهری و روستایی را تأمین خواهد کرد 70 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: همزمان با این پروژه، حفر دو حلقه دستی هم با تأمین اعتبار 30 میلیارد ریال توسط دفتر مهندسی شمال شرق نیروی زمینی سپاه در شهرستان مرزی کلات ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آب شرب شهرستان کلات ناپایدار است

وضعیت آب شرب شهرستان کلات ناپایدار است