مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-09سياسي

نظارت و ارزیابی، رکن مهم در تحقق نقشه مهندسی فرهنگی خراسان شمالی


در استان خراسان شمالی مسیر اصلی در توسعه توجه به مسائل فرهنگی است لذا رکن مهم در تحقق و اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی، - ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: در استان خراسان شمالی مسیر اصلی در توسعه توجه به مسائل فرهنگی است لذا رکن مهم در تحقق و اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی، نظارت و ارزیابی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد، صبح امروز 20 بهمن ماه در شورای فرهنگ عمومی استان با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی باید موضوع ارزیابی مورد اهتمام جدی تر قرار گیرد، اظهار کرد: پس از مراحل تدوین و اجرا، ارزیابی باید انجام شود و مدیران دستگاه های اجرایی به این مهم باید دقت و حساسیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر ارزیابی ها در نقشه مهندسی فرهنگی دقیق نباشد سمت و سوق مسائل فرهنگی برای ما روشن نخواهد شد که امیدواریم با بهره مندی از نظرات اندیشمندان بتوانیم دقت نظر در برش استانی آن اعمال شود.

تقویت علوم شناختی مهم ترین راهکار برای مقابله با دشمنان است عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس نیز در ادامه این جلسه گفت: ما باید به سمت تقویت انسجام ملی و علوم شناختی برویم چرا که تقویت علوم شناختی مهم ترین راه برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و ارزیابی، رکن مهم در تحقق نقشه مهندسی فرهنگی خراسان شمالی

نظارت و ارزیابی، رکن مهم در تحقق نقشه مهندسی فرهنگی خراسان شمالی