مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-09اقتصادي

افزایش تولید شرکت ملی سرب وروی در گرو فعال شدن طرح توسعه


برای سال آینده برنامه ریزی شده بتوانیم 40 الی 45 تن روی در روز تولید داشته باشیم که برای عملیاتی شدن آن باید طرح توسعه این کارخانه فعال شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت سرب وروی ایران گفت: برای سال آینده برنامه ریزی شده بتوانیم 40 الی 45 تن روی در روز تولید داشته باشیم که برای عملیاتی شدن آن باید طرح توسعه این کارخانه فعال شود.

حمید سلطانیانی ظهر امروز (20 بهمن ماه) در مراسم گرامی داشت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل شرکت ملی سرب وروی برگزار شد، با بیان اینکه فعالان این صنعت با مشکلاتی روبرو هستند، اظهار کرد: برخی از این مشکلات نیاز به بازبینی اسناد داخلی داشته و برخی نیز نیازمند یاری مسئولان اجرایی، قضایی و بهداشتی است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان با سعه صدر بیشتر همچون گذشته یاری گرمان باشند تا چرخ های تولید با سرعت بیشتری به نفع کشورمان بچرخد، ادامه داد: شرکت ملی سرب وروی در سال 1401 با همت همکاران، 44 فعالیت و پروژه عملیاتی را در شرکت به پایان رسانده و یا در دست اجرا دارد.

این فعال حوزه صنعت با اشاره به مهم ترین پروژه های عمران_محیط زیست این شرکت، اضافه کرد: از مهم ترین این پروژه ها می توان به به سازی و ترمیم استخر استوانه ای کولینگ تاور کارخانه روی، خرید دستگاه فوم بتن و اجرای سیستم مالچ پاشی بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید شرکت ملی سرب وروی در گرو فعال شدن طرح توسعه

افزایش تولید شرکت ملی سرب وروی در گرو فعال شدن طرح توسعه