مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-09ورزشي

انقلاب اسلامی شخصیتی والا در تمام زمینه ها به زنان بخشید


عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به پیشرفت های زنان کشورمان در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی، گفت: چنین شخصیتی از زنان به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به پیشرفت های زنان کشورمان در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی، گفت: چنین شخصیتی از زنان به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

فاطمه رحمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان، اظهار کرد: زنان در تثبیت و استمرار انقلاب نقشی بی بدیل ایفا کردند و امام خمینی هم خطاب به بانوان فرمودند که شما رهبران این نهضت هستید.

وی ادامه داد: انقلاب بستر مناسبی ایجاد کرد تا زنان توانمندی ها و قابلیت هایشان را به منصه ظهور برسانند و در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، دانش بنیان، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خوش بدرخشند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تاکید بر قدرت تاثیرگذاری گفتمان انقلاب اسلامی بر وضعیت زنان، عنوان کرد: زنان توسط این گفتمان رشد یافتند و در المپیادهای علمی، صحنه های مختلف ملی و بین المللی و عرصه های ورزشی از فرصت های موجود در جهت اشتغال و شخصیت سازی خود استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی شخصیتی والا در تمام زمینه ها به زنان بخشید

انقلاب اسلامی شخصیتی والا در تمام زمینه ها به زنان بخشید