مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-09اقتصادي

محلات تاریخی سنندج با رویکرد خلق مکان های گردشگرپذیر بازآفرینی می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از بازآفرینی محلات تاریخی با رویکرد خلق مکان های پایدار و گردشگرپذیر در سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، منصور مهرزاد در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل میراث فرهنگی کردستان و شهرداری سنندج که در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری با هدف حمایت از توسعه گردشگری شهری سنندج و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری با استفاده از مشوق ها و ابزارهای قانونی در اختیار هر دو دستگاه، انجام شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان افزود: در این تفاهم نامه اقداماتی شامل راه اندازی موزه موسیقی، اجرای پیاده راه و محور گردشگری سلامت در محور قشلاق گریزه، اجرای پروژه های گردشگری در محور صلوات آباد و سراب قامیش، اجرای طرح های مطالعاتی و اجرایی در حوزه بازآفرینی محلات تاریخی با رویکرد خلق مکان های پایدار و گردشگرپذیر سنندج برای تحقق اهداف مورد نظر دنبال می شود.

وی عنوان کرد: آموزش نیروی انسانی در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری، ارائه تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، تبصره 18، پرداخت یارانه سود تسهیلات و اجرای زیرساخت های اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات تاریخی سنندج با رویکرد خلق مکان های گردشگرپذیر بازآفرینی می شود

محلات تاریخی سنندج با رویکرد خلق مکان های گردشگرپذیر بازآفرینی می شود