مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-09بين الملل

دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط از برگزاری قریب الوقوع دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی به میزبانی بغداد خبر داد.

- نخست وزیر عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط از برگزاری قریب الوقوع دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی به میزبانی بغداد خبر داد.

السودانی در پاسخ به سوالی درباره دور جدید رایزنی ها میان عربستان سعودی و ایران، گفت: دور جدید این گفتگو ها بزودی برگزار خواهد شد، ما از آغاز به کار دولت و بنا به درخواست تهران و ریاض، درصدد هستیم کخ ما این روابط ادامه یابد.

وی افزود: ما این روابط را ضروری می دانیم، زیرا هر چه قدر دیدگاه های متفاوت در منطقه به یکدیگر نزدیک تر شوند، ثبات بیشتری به وجود می آید.

السودانی با تاکید بر اینکه بغداد همچنان به نقش آفرینی در این گفتگو ها ادامه می دهد، ابراز امیدواری کرد که سطح نشست های امنیتی میان تهران و ریاض به سطح دیپلماتیک ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد

دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد