مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-09اجتماعي

برف روبی چهار هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در پی بارش های 24 ساعت گذشته چهارهزار کیلومتر باند از جاده های این استان برفروبی و پاکسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد جهانی با اشاره به بارش های اخیر برف در استان اظهار داشت: چهار هزار کیلومتر باند از جاده های این استان در پی بارش های 24 ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: 700 تن مخلوط ماسه و نمک نیز در این مدت برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث احتمالی رانندگی در جاده های استان مرکزی پخش شد.

وی ادامه داد: 330 نفر راهدار با استفاده از 180 دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب 48 گروه راهداری در این مدت وظیفه پاکسازی و برفروبی جاده های استان مرکزی را برعهده داشتند.

جهانی با اشاره به اینکه بیشترین بارش برف در 24 ساعت گذشته را مربوط به شهرستان های شازند، تفرش و خنداب است، گفت: برفروبی در این مدت به جز جاده های شهرستان های دلیجان و محلات در سایر شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده های استان بیان کرد: هم اکنون تردد در تمام جاده های استان مرکزی به صورت روان در جریان است اما جاده های اراک - سلفچگان، جاده قدیم ساوه - همدان، محدوده گردنه دخان، خمین - الیگودرز، خمین - اراک و تفرش- فرمیهن برفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی چهار هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی

برف روبی چهار هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی