مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-09فرهنگي

«قویتر» به تالار سایه رسید/ درخواست بازیگر پیشکسوت از تماشاگران


اجرای نمایش «قَویتر» به نویسنگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی جواد تولمی شامگاه روز چهارشنبه نوزدهم بهمن با برگزاری یک مراسم افتتاحیه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

- اجرای نمایش قَویتر به نویسنگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی جواد تولمی شامگاه روز چهارشنبه نوزدهم بهمن با برگزاری یک مراسم افتتاحیه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آیین افتتاحیه نمایش قویتر به نویسندگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی جواد تولمی شامگاه روز چهارشنبه نوزدهم بهمن با حضور آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و تعدادی از تماشاگران در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

جواد تولمی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از تماشاگران به جهت حضور در اولین اجرای این اثر نمایشی در تالارسایه تئاتر شهر توضیح داد: آگوست استریندبرگ یکی از مهم ترین و مطرح ترین نمایشنامه نویسان دنیاست که متن قویتر به عنوان اثرگذارترین و با اهمیت ترین متون نمایشی او به مخاطبان معرفی شده است.

نمایشنامه قویتر از عمیق ترین آثار نمایشی این هنرمند محسوب می شود که بنده و گروه اجرایی تلاش کردیم آن را در قالبی متفاوت پیش روی شما مخاطبان فهیم تئاتر قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قویتر» به تالار سایه رسید/ درخواست بازیگر پیشکسوت از تماشاگران

«قویتر» به تالار سایه رسید/ درخواست بازیگر پیشکسوت از تماشاگران