مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-09اقتصادي

افتتاح 440 طرح صنعتی در کشور


معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 440 پروژه صنعتی در کشور به بهره برداری می رسد.

- محمدمهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به تبع افتتاح طرح های صنعتی در استان های مختلف کشور، در استان اردبیل نیز 30 پروژه صنعتی به بهره برداری رسید تا شاهد افزایش تولید و ایجاد ظرفیت مناسب اشتغال باشیم.

وی تصریح کرد: در این سفر علاوه بر بازدید از چندین واحد صنعتی استان، در جلسه ستاد تسهیل حضور پیدا کردیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و نارسایی های حوزه صنعتی استان قرار بگیریم که عمده موارد تعریف شده مربوط به ضرورت تأمین مواد اولیه، پرداخت تسهیلات و اعمال مشوق برای تولیدکنندگان و صنعتگران بوده است.

معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام تلاش ما بر این است تا جلوی واردات بی رویه کالاهای صنعتی به کشور گرفته شده و در این زمینه تمهیداتی برای اعمال محدودیت واردات و تسهیل صادرات در نظر گرفته شده که هم در سطح کشور و هم استان اردبیل این سیاست ها ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

برادران روند رو به رشد توسعه صنعتی را در استان اردبیل امیدبخش توصیف کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و در قالب کارگروه های تخصصی سعی بر این است تا مشکلات صنعتگران به سرعت حل و فصل شده و توانمندی آنها را در عرصه تولید شاهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 440 طرح صنعتی در کشور

افتتاح 440 طرح صنعتی در کشور