مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-09سياسي

«شوخی» یا بازتولید ادبیات «جنسیت زده» و تحقیر «هویت جنسی»؟


جای ادبیات جنسیت زده اعم از شوخی با هویت جنسی نه تنها روی آنتن برنامه زنده بلکه هیچ کجا نیست اما آنچه پرداختن به چرایی بیان سخنان جنسیت زده در رسانه را حائز اهمیت می کند آن است که گاه خواسته و ناخواسته رسانه می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی به بازتولید .

- شوخی یا بازتولید ادبیات جنسیت زده و تحقیر هویت جنسی ؟ جای ادبیات جنسیت زده اعم از شوخی با هویت جنسی نه تنها روی آنتن برنامه زنده بلکه هیچ کجا نیست اما آنچه پرداختن به چرایی بیان سخنان جنسیت زده در رسانه را حائز اهمیت می کند آن است که گاه خواسته و ناخواسته رسانه می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی به بازتولید این ادبیات کمک و حتی به کار بردن این عبارات را تطهیر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند روز اخیر نوع ادبیات و کلماتی که در مورد زنان و در یکی از قسمت های اخیر برنامه هفت بیان شد، واکنش های متفاوتی را در بر داشت.

به اعتقاد تهیه کننده هفت موضوع آن قسمت از برنامه که 16 بهمن روی آنتن رفت؛ عِرق ملی بود اما حرف های مهمان (ابوالقاسم طالبی، کارگردان) از جایی به بعد با موضوع مد نظر برنامه متفاوت شد و قاعدتا مسئولیت صحبت های مهمان نیز با خودش است.

اما در آن قسمت از برنامه هفت با موضوع عِرق ملی چه مطالبی بیان شد؟ گرچه آن قسمت از برنامه با مبحث عِرق ملی و مشخصا عرق ملی سلبریتی ها آغاز شد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شوخی» یا بازتولید ادبیات «جنسیت زده» و تحقیر «هویت جنسی»؟

«شوخی» یا بازتولید ادبیات «جنسیت زده» و تحقیر «هویت جنسی»؟