مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-09سياسي

آزادی 22 زندانی بدهکار مالی زندان های البرز در دهه مبارک فجر


22 زندانی بدهکار مالی در ایام الله دهه مبارک فجر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی چهار محالی، مدیرکل زندان های استان البرز در جمع اصحاب رسانه، گفت: زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیر عمد را در اصطلاح زندانیان غیر بزهکار می نامند، چرا که این دسته از زندانیان به دلیل بدهی مالی و شکایت طلب کاران راهی زندان شده اند و در عمل مرتکب جرمی نشده اند، از این رو ستاد دیه به عنوان تنها مرجع رسمی آزادی زندانیان بدهکار مالی در کشور با جذب خیرین و تامین منابع مالی به آزادی این زندانیان کمک می کند.

چهارمحالی با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان البرز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا نیمه بهمن ماه 346 زندانی بدهکار مالی از زندان های استان البرز آزاد شده اند.

مبلغ بدهی این زندانیان قریب به 2 هزار و پانصد میلیون ریال بوده که با استفاده از منابع ستاد دیه، کمک خیرین، اعطا وام کم بهره و اعسار، این بدهکاران از زندان آزاد شدند.

شایان ذکر است؛ خیرین و مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت 6037991899944403 و یا شماره حساب 0216080467008 نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 22 زندانی بدهکار مالی زندان های البرز در دهه مبارک فجر

آزادی 22 زندانی بدهکار مالی زندان های البرز در دهه مبارک فجر