مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-09فناوري

تفاوت ویندوز اصل و کرک شده چیست؟


سیستم عامل محبوب ویندوز همراه چندین نسل از کاربران کامپیوترهای خانگی بوده و همچنان نیز در آخرین نسخه ی خود یعنی ویندوز 11 اورجینال جایگاه خود را در میان کاربران روزمره ی رایانه های شخصی و سازمانی حفظ کرده است.

کاربران ایرانی با قرار گرفتن در کشوری بدون قوانین واقعی کپی رایت، تقریبا هیچ گاه طعم استفاده از خدمات و محصولات اصلی دیجیتال را نچشیده اند.

همواره نسخه های کرک شده ی نرم افزارها و سیستم عامل های مختلف با کمی جستجو در فضای وب ایران در اختیار کاربران بوده و به دلیل تجربه نشدن نسخه اصلی در کنار نسخه های کرک شده؛ درک درستی از تفاوت های ورژن های اصلی و دستکاری شده نیز نداریم.

پس بهتر است قبل از اینکه دوباره با دانلود و نصب یک ورژن کرک شده از ویندوز ریسک های مختلفی را به جان دستگاهمان بخریم، یک بار خرید ویندوز اصل  را با استفاده از نسخه کرک شده به درستی مقایسه کرده و با اطلاعات تازه ای تصمیم گیری کنیم.

آیا خرید نسخه اصلی ویندوز برای همه کاربران لازم است؟ سیستم عامل دستگاه چیزی ست که هرروز و با هربار مراجعه به لبتاب یا کامپیوتر خانگی با آن سر و کار خواهیم داشت.

روان بودن پردازش دستگاه، مواجه نشده با خطاها و توقف های ناگهانی سیستم عامل، امنیت اطلاعات یا به روز بودن دستگاه وابسته به سیستم عامل شماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت ویندوز اصل و کرک شده چیست؟

تفاوت ویندوز اصل و کرک شده چیست؟