مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-09سياسي

آسانسورهای 24 دستگاه اداری در مازندران پلمب شد


مدیرکل استاندارد مازندران با تاکید بر دریافت تایید ایمنی آسانسورها گفت: در سال جاری آسانسور 24 دستگاه اداری در استان پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ملاعلی پور صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نظارت بر آسانسورهای ساختمان و دستگاه های اجرایی گفت: مالکان و صاحبان دستگاه ها باید نسبت به دریافت تاییدیه استاندارد از این سازمان اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه طی دو ماه گذشته با مصوبات شورای استاندارد استان، 180 بازرسی از آسانسورهای ادارات در استان صورت گرفت، افزود: آسانسور 24 دستگاه اجرایی پلمب شد.

وی با اظهار اینکه طی دو سال گذشته همچنان در حوزه آسانسور دستگاه های اجرایی مانده ایم و پیگیری در این زمینه ادامه دارد، تعیین تکلیف وضعیت آسانسور دستگاه های اجرایی را لازم دانست و گفت: نباید با جان مردم در مراجعه به دستگاه ها بازی شود.

ملاعلی پور تایید ایمنی آسانسورهایی که بیمه می شوند را الزامی دانست و گفت: عدم وجود تایید ایمنی می تواند عاملی باشد که بیمه از پرداخت خسارت پرهیز کند درحالی که نبود تاییدیه جرم تلقی می شود.

مدیرکل استاندارد مازندران یادآور شد: سالانه دو هزار تاییدیه ایمنی استاندارد صادر می شود و سازمان استانداردمسئولیت نظارت و بازرسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسانسورهای 24 دستگاه اداری در مازندران پلمب شد

آسانسورهای 24 دستگاه اداری در مازندران پلمب شد