مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-09اقتصادي

گردشگری آبی ـ ساحلی آبادان توسعه می یابد


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان گفت: یکی از راه های توسعه صنعت گردشگری در آبادان توجه به ظرفیت بالای منابع آبی است.

به همین منظور گردشگری آبی ـ ساحلی آبادان توسعه می یابد.

- سیدشمس الدین نوربخش غفاری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر جذب سرمایه گذار برای افزایش شناورهای آبی بیان کرد: یکی از اولویت ها و دغدغه های اداره میراث فرهنگی این شهرستان استفاده از ظرفیت های کم نظیر منابع آبی در منطقه برای جذب گردشگر است.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح های گردشگری همکاری نهادهای مختلف منطقه ضروری است افزود: فقط در صورت تعامل همه نهادها، دستگاه ها و ارگان های این شهرستان زمینه برای حضور بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی و اجرای طرح های گردشگری و توسعه هر چه بیشتر گردشگری آبی ـ ساحلی فراهم می شود.

او با تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری و آماده سازی فضای استاندارد افزود: توسعه گردشگری این شهر به برنامه جامع راهبردی بلندمدت و همکاری همه دستگاه های بخش دولتی و خصوصی نیازمند است.

نوربخش غفاری با تاکید بر هم افزایی دستگاه های مختلف برای رسیدن به اهداف تدوین شده خاطرنشان کرد: برنامه ریزی علمی و همکاری نهادهای مختلف با اداره میراث فرهنگی و جذب سرمایه گذار موجب شکوفایی این ظرفیت طبیعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری آبی ـ ساحلی آبادان توسعه می یابد

گردشگری آبی ـ ساحلی آبادان توسعه می یابد