مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-09اجتماعي

آماده باش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی بارش باران و برف در گیلان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر گیلان در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر گیلان در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

سیاوش غلامی در گفت و گو با ایسنا گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان گیلان برای کلیه کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، آماده باش کامل اعلام شده است وی با تاکید بر اینکه پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارند، ادامه داد: این بالگرد در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش امدادی در سطح استان و ارائه خدمات به مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به لجستیک این جمعیت جهت مقابله با برف و کولاک افزود: لجستیک جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز آمادگی دارد تا در صورت بارش احتمالی برف و باران در برخی از شهرستان های گیلان با 80 دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبان به مردم استان خدمات ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی بارش باران و برف در گیلان

آماده باش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی بارش باران و برف در گیلان