مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-09سياسي

امام خمینی(ره) انقلاب را با ایمان به خدا و اعتماد به مردم پیش برد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع مردم شهر قشلاق آبیک گفت: امام خمینی(ره) انقلاب را با ایمان به خدا و اعتماد به مردم پیش برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع مردم شهر قشلاق آبیک اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) ایامی مانند دهه فجر و نیمه خرداد ایام الله است، برای اینکه در ایام الله قدرت خدا ظهور می کند و عظمت خدا دیده می شود، ما زمانی که تاریخ انقلاب اسلامی را به یاد می آوریم می بینیم آن زمانی که امام خمینی (ره) انقلاب را آغاز کرد، یاران پای کار امام اندک بودند و با سختی پیام امام را منتقل می کردند.

وی ادامه داد: زمانی که شرایط این گونه خفقان آور بود، طلبه ای از قم شنید که آمریکایی ها مجلس دوران طاغوت را وادار کرده اند قانونی تحت عنوان کاپیتولاسیون تصویب کند که اگر هر آمریکایی در ایران یک نفر را کُشت و دزدی یا خیانت کرد، کسی در ایران حق ندارد او را محاکمه کند، او باید به امریکا برگردد تا در کشور خودش محاکمه شود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: البته تصمیم آمریکایی ها برای محاکمه مجرمان را هم دیده ایم، قطعاً همه به خاطر داریم که آن ظالم آمریکایی عمداً هواپیمای مسافربری را سرنگون کرد، در آمریکا به جای محاکمه، به او مدال دادند و او را به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) انقلاب را با ایمان به خدا و اعتماد به مردم پیش برد

امام خمینی(ره) انقلاب را با ایمان به خدا و اعتماد به مردم پیش برد