مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-09اقتصادي

مردم بیشتر تماشاچی هستند


نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی که این روزها در تهران در جریان است، به گفته برخی حاضران آن، تب و تاب سال های گذشته را ندارد و تعداد مراجعه کنندگانش تا کنون، - به کمتر از نصف هر سال رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از 18 تا 21 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است، از هر ورودی که وارد نمایشگاه بین المللی تهران شوید، ون هایی هستند که شما را تا بخش های اصلی همراهی می کنند.

اوایل صبح تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اندک است و هر چه به ظهر نزدیک می شویم، بازدیدکنندگان بیشتری در نمایشگاه حاضر می شوند، اما بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در بخش های مختلف صرفا تماشاگرانی هستند که به دلیل قیمت های بسته های سفر و صنایع دستی نمی توانند تصمیم قاطع و آنی برای خرید این خدمات بگیرند و این در حالی است متولیان گردشگری و صنایع دستی معتقدند این نمایشگاه با وجود زمان اندکی که پابرجاست، می تواند فرصت خوبی برای معرفی جاذبه ها و خدماتشان باشد.

با این حال، برخی کارشناسان حاضر در این نمایشگاه برگزاری چنین رویدادی را بدون دستاورد و از سر اجبار برای استان ها می دانند و معتقدند در وضع موجود با هزینه ای کمتر، می توان نمایشگاه مجازی برگزار کرد و همه استان های کشور و جهان از خدمات و شرایط سفر در ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بیشتر تماشاچی هستند

مردم بیشتر تماشاچی هستند