مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-09فرهنگي

فیلم های خبرساز به جشنواره فجر می رسند؟


جشنواره فیلم فجر در روز 19 بهمن و در هوای تمیز با آسمان آبی پایتخت برخلاف هوای همیشه آلوده تهران، در حالی به پایان روز هشتم رسید که خبرهای ضد و نقیض درباره نمایش برخی فیلم ها شنیده می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن به روز پایانی جشنواره فضای سینمای اهالی رسانه نسبت به روزهای قبل باز هم آرام تر شده و نه تنها هنوز خبری از معرفی داوران نیست، بلکه وضعیت نمایش دو، سه فیلم در ابهام قرار دارد و شایعاتی درباره آن ها شکل گرفته است.

*برای پرداختن به حواشی روز هشتم جشنواره، شاید بهتر باشد از آخرین فیلم روز قبل، یعنی گل های باوارده شروع کرد که اگرچه نمایش آن به دلیل ایراد فنی در سینمای رسانه لغو شد اما در خبری رسمی که با اختلاف زمانی طولانی در اختیار رسانه ها قرار گرفت، مشخص شد که همان شامگاه 18 بهمن ماه جدیدترین فیلم مهرداد خوشبخت که وزیر نفت هم برای تماشای آن به پردیس ملت آمده بود، برای او و وزیر ارشاد به نمایش در آمده است.

در این زمینه آماده نبودن فیلم به لحاظ فنی و نیز عدم رضایت کارگردان به خاطر نسخه موجود هم به عنوان دلیلی بر لغو نمایش عنوان شده است .

گل های باوارده یا همان پالایشگاه تنها فیلمی که به سینماهای مردمی نرسیده، نیست چرا که روز گذشته فیلم وابل به کارگردانی تورج اصلانی هم در سینماهای مردمی نمایش داده نشد و گفته می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های خبرساز به جشنواره فجر می رسند؟

فیلم های خبرساز به جشنواره فجر می رسند؟