مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:052023-02-09سياسي

93 هزار هیئت مذهبی درایران ثبت شد/ مداحی های چند 10میلیونی تکذیب نشد!


رییس سازمان تشکل های دینی تبلیغات اسلامی از ثبت 93 هزارهیئت مذهبی ثبت شده این سازمان در کشور خبر داد.

- 93 هزار هیئت مذهبی درایران ثبت شد/ مداحی های چند 10میلیونی تکذیب نشد! ایسنا/مازندران رییس سازمان تشکل های دینی تبلیغات اسلامی از ثبت 93 هزارهیئت مذهبی ثبت شده این سازمان در کشور خبر داد.

حجت الاسلام مجید باباخانی در حاشیه سفر به مازندران درگفت وگو با خبرنگار ایسنا در آمل، گفت: از این شمار حدود 40 هزار هیئت مذهبی به عنوان هیئت های مستمر درطول سال دارای برنامه و فعالیت های خوبی درحوزه نشرمعارف دینی و اهل بیت دارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مردم به خصوص افراد بالای 18 سال کشور اعلام می کنند که در برنامه های ماه محرم هیئات مذهبی حضور پیدا می کنند، افزود: البته حدود 78 درصد مردم نیز در طول یک سال حداقل یک بار در برنامه های هیئات مذهبی شرکت کردند و این امیدبخش است.

رییس سازمان تشکل های دینی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: هدف ما این است که هیئت های مذهبی سراسر کشور برای همه حدود 85 میلیون جمعیت ایران در مناسبت های مختلف برنامه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه این سازمان برنامه ای که برای هیئات و اهدافی که آنها برای مکتب اهل بیت(ع) دارند، قابل احترام است، گفت: بزرگان ما گفتند که خدمت به خاندان اهل بیت(ع) پیش برنده همه کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 هزار هیئت مذهبی درایران ثبت شد/ مداحی های چند 10میلیونی تکذیب نشد!

93 هزار هیئت مذهبی درایران ثبت شد/ مداحی های چند 10میلیونی تکذیب نشد!