مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 07:452023-02-09دانش

امشب، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه شریف


مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف برای سال تحصیلی 1403-1402 امروز پایان می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دانشگاه بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از میان دانشجویان کارشناسی ورودی نیمسال اول 1398 که در 8 نیمسال فارغ التحصیل می شوند، دانشجویان کارشناسی ورودی 99 که در 6 نیمسال فارغ التحصیل می شوند و دانشجویان دورشته ای ورودی 1397 که در 10 نیمسال فارغ التحصیل می شوند، تعداد محدودی دانشجو را جهت ورود به دوره های کارشناسی ارشد، بدون آزمون می پذیرد.

در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه 20 بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه https://admission.

edu.

sharif.

edu ارسال کنند.

حداقل شرایط لازم جهت درخواست به شرح ذیل است: متقاضیان باید حداقل سه چهارم از واحدهای دوره کارشناسی تا قبل از شروع نیمسال هفتم تحصیلی(انتهای تابستان 1400 برای ورودی های دورشته ای 1397 و تابستان 1401 برای ورودی های 1398) را گذرانده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه شریف

امشب، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه شریف