مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 03:202023-02-08ورزشي

انتقاد از عدم حمایت پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته مردان


بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: - بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی دانم چرا تیم های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی کنند.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حالی بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته به پایان رسید که طی چند سال گذشته شاهد غیبت تیم های پایتخت در لیگ هستیم، واقعا نمی دانم چرا باشگاه هایی همچون سایپا، پیکان و .

که میلیاردی برای فوتبال هزینه می کنند، حاضر به تیمداری در والیبال نشسته نیستند؛ تیمی که همواره قهرمان جهان و پارالمپیک است.

وی گفت: این باشگاه ها از بیت المال برای افراد غیرمعلول هزینه می کنند، اما حاضر به تیمداری برای افراد معلول نیستند، مگر این باشگاه ها در خانواده و یا کارخانه فرد معلول ندارند.

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک در پاسخ به این پرسش که لیگ امسال را از نظر کیفیت بازیها چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: لیگ امسال به گونه ای بود که تمام ملی پوشان در تیم های مختلف حضور داشتند و این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم حمایت پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته مردان

انتقاد از عدم حمایت پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته مردان