مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:402023-02-08سياسي

امیدآفرینی در جوانان با اطلاع رسانی دستاوردهای علمی و فناوری لازم است


رییس پارک علم و فناوری لرستان بر لزوم امیدآفرینی در جوانان با اطلاع رسانی دستاوردهای علمی و فناوری تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان رییس پارک علم و فناوری لرستان بر لزوم امیدآفرینی در جوانان با اطلاع رسانی دستاوردهای علمی و فناوری تأکید کرد.

فرهاد نامداری 19 بهمن ماه، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال به برکت سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین که شعار سال بوده وظایف همکاران ما در همه پارک های علم و فناوری بسیار سنگین بود و با توان مضاعف تلاش کردیم.

وی با اشاره به اینکه ساختار کلی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد حلقه اتصال دهنده صنعت، دانشگاه و جامعه است، افزود: ایده های خروجی از دانشگاه ها توسط مراکز رشد پرورش و درنهایت به سمت تولید سوق داده می شوند.

درنتیجه هر چه ایده بیشتری از دانشگاه به پارک جذب شود، به همان اندازه ظرفیت تولید فناوری، اشتغال دانش بنیان و توسعه کشور افزایش می یابد.

نامداری با اشاره به رشد 12 درصدی تعداد واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته اضافه کرد: در سال جاری تعداد 23 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد مستقر هستند و با توجه به اینکه 20 پرونده تقاضای دانش بنیان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دست بررسی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی در جوانان با اطلاع رسانی دستاوردهای علمی و فناوری لازم است

امیدآفرینی در جوانان با اطلاع رسانی دستاوردهای علمی و فناوری لازم است