مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:302023-02-08حوادث

امدادرسانی هلال احمر به 260 مسافر گرفتار در برف و کولاک


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر در شبانه روز گذشته برای 260 سرنشین خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده های این استان امدادرسانی کردند که بیشترین امدادرسانی ها در شهرستان ماهنشان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بارش برف و وقوع کولاک در جاده های استان اظهار داشت: 9 تیم عملیاتی با  27 امدادگر و نجاتگر در جاده های استان موفق به امدادرسانی به 260 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در این شرایط جوی شدند.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: این تعداد از هموطنان گرفتار در برف و کولاک جاده های استان، سرنشینان 110 دستگاه خودرو در جاده های ماهنشان، طارم و ایجرود بودند.

  وی گفت: بیشترین امدادرسانی ها در شبانه روز گذشته با 100 دستگاه خودرو و سرنشینان آن در شهرستان ماهنشان بود.

  موسوی از وقوع یک مورد حادثه جاده ای در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در این حوادث جاده ای پنج نفر آسیب دیده و یک نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

  وی از انتقال مادر باردار از روستای برنقور بعد از روستای کاکا آباد خبرداد و گفت: انتقال این مادر از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز و پایان عملیات در ساعت چهار بامداد امروز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به 260 مسافر گرفتار در برف و کولاک

امدادرسانی هلال احمر به 260 مسافر گرفتار در برف و کولاک