مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:052023-02-08سياسي

دشمنان ایران اسلامی از قدرت نظامی ما در هراسند


معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گلستان گفت: ما باید قدرت نظامی خود را حفظ کنیم تا دشمنان همواره از وجود ما احساس خطر کنند.

- حجت الاسلام حسن مسلمی شامگاه چهارشنبه در جمع قاریان قرآن در پنجمین کاروان قرآنی اظهار کرد: ما در کشور جمهوری اسلامی ایران آنچنان پیشرفتی داشتیم که دشمنان ما در برابر توانمندی فضایی و نظامی ما کم آوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان در سالهای اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا از طریق برجام مانع از قدرت موشکی ایران شوند، گفت: رهبر معظم انقلاب ما هرگز اجازه نداد دشمنان قدرت نظامی ما را به بهانه تحریم کاهش دهند.

معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گلستان خاطرنشان کرد: تاکید رهبر انقلاب ما به دولتمردان ما این بود که در مورد توانمندی موشکی ایران هیچ معامله ای در برجام نباید انجام شود که نتیجه این توصیه رهبری در سالهای اخیر مشخص شد زیرا زمانی که ایران پایگاه آمریکا را درعین الاسد را هدف قرار داد دنیا را از قدرت نطامی خود حیرت زده کرد.

مسلمی تصریح کرد: از همه کسانی که در نیروی هوایی و در مرزهای ایران اسلامی با رادارهای حساس از مرزهای کشور نگهبانی می کنند تا از آسیب دشمنان در امان بماند تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ایران اسلامی از قدرت نظامی ما در هراسند

دشمنان ایران اسلامی از قدرت نظامی ما در هراسند