مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:502023-02-08حوادث

رگبار مرگ برای انتقام از دوست صمیمی


آخرین آمار کرونا در ایران/ مرگ زن جوان در انفجار خودرو/ فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد/ معمای مرگ پسر 7 ساله با یک تب/ کلاهبرداری با برنامه های رسیدساز جعلی تلفن همراه/ رگبار مرگ برای انتقام از دوست صمیمی/ زن ایدزی در پاتوق معتادان/ شکایت 2 خواهر .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار کرونا در ایران مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 565 هزار و 144 تن رسید.

بیشتر بخوانید مرگ زن جوان در انفجار خودرو زن جوان هنگام روشن کردن خودروی پرایدش در جایگاه CNG بندرعباس بر اثر انفجار مخزن گاز جان باخت.

بیشتر بخوانید فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید معمای مرگ پسر 7 ساله با یک تب خانواده پسر 7 ساله دزفولی از مرگ فرزندشان پس از مراجعه به درمانگاهی در این شهر حین درمان خبر دادند.

بیشتر بخوانید کلاهبرداری با برنامه های رسیدساز جعلی تلفن همراه معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با استفاده از شیوه و شگرد برنامه های رسید ساز جعلی تلفن همراه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار مرگ برای انتقام از دوست صمیمی

رگبار مرگ برای انتقام از دوست صمیمی