مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-08ورزشي

«صومعه سرا» رکورددار افتتاح بیشترین طرح های عام المنفعه گیلان در فجر 44


آمارها نشان می دهد که شهرستان صومعه سرا با 286 پروژه عمرانی و اشتغال زایی و با اعتبار 420 میلیارد تومان رکورددار بیشترین طرح های افتتاح شده عام المنفعه دهه فجر در استان گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در دهه فجر امسال به گفته مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور در ایام الله دهه فجر امسال 21 هزار و 648 پروژه در کشور با میلیاردها تومان اعتبار به بهره برداری و 2 هزار و 113 پروژه دیگر نیز کلنگ زنی می شوند.

  اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز امسال در آستانه دهه فجر امسال از افتتاح یک هزار و 109 پروژه عمرانی در گیلان و در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد که چهار هزار میلیارد تومان پروژه در عرصه های عمرانی، اشتغال زایی و فرهنگی به بهره برداری می رسد در جریان آن 95 درصد تعهد گیلان در اشتغال محقق می شود.

  اما در شهرستان صومعه سرا، یکی از شهرستان های غربی استان گیلان، شمار و میزان ریالی پروژه ها، قابل توجه است.

مهدی صفاتی، فرماندار شهرستان صومعه سرا در جمع اصحاب رسانه از بهره برداری 286 پروژه در دهه فجر امسال در این شهرستان با اعتبار بالغ بر 420 میلیارد تومان اعتبار خبر داده است.

  به گفته وی، این طرح ها در بخش های عمرانی، خدماتی، ورزشی و تولیدی است که با بهره برداری آن ها برای 165 نفر اشتغال ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صومعه سرا» رکورددار افتتاح بیشترین طرح های عام المنفعه گیلان در فجر 44

«صومعه سرا» رکورددار افتتاح بیشترین طرح های عام المنفعه گیلان در فجر 44